Google Recenzije

Gugl je jedan od najbitnijih izvora informacija o bilo čemu. Kada god želite da posetite neku zemlju ili mesto, da pronađete neke pristojne restorane, hotele i slično, verovatno ćete probati da ih prvo proverite na Guglu.

Postoje drugi, specijalizovani sajtovi za recenzije i komentare, kao što su TripAdvisor, Fejsbuk i Yelp, ali kako Gugl ne bi bio Gugl da nije prvi u nečemu, tako je slučaj i ovde.

Zbog ovoga je dobijanje Gugl recenzija od ključnog značaja. Hajde da vidimo koji su drugi razlozi za to, i kako vam mi možemo pomoći da to ostvarite.

Zašto su Gugl recenzije bitne?

1. Recenzije na Guglu povećavaju vaš kredibilitet

Pre svega, Gugl recenzije se mogu koristiti za povećanje poverenja koje korisnici imaju u vas. Što više pozitivnih recenzija imate, to će vaš kredibilitet viti veći.

Oko 72% ljudi tvrdi da više veruju kompanijama koje imaju veliki broj pozitivnih recenzija na sajtu, u odnosu na na one kod kojih to nije slučaj.

2. Recenzije povećavaju nivo lokalne svesti o brendu

Recenzije na Guglu su takođe veoma bitne za lokalne SEO strategije, s obzirom da je poznato da su recenzije bitne kada je reč o lokalnim pretragama na Guglu.

Dokazano je da 9% od ukupnog broja pretraga u algoritmu Gugla, upravo dolazi iz raznih signala, poslatih od strane Gugl recenzija.

3. Daju vam uvid u stanje vašeg poslovanja

Gugl recenzije vam takođe mogu reći da li vaše poslovanje ide u dobrom smeru ili ne, kao i to da vam mogu dati određene informacije o korisnicima.

Iz Gugl recenzija možete naučiti tri najbitnije stvari, vezane za vaše poslovanje, a to su:

  • Da li vaše poslovne aktivnosti imaju pozitivan ili negativan efekat na korisničko iskustvo vaših korisnika
  • Koje su to potencijalno loše aktivnosti
  • Koji proizvodi i usluge koje nudite se najbolje kotiraju

4. Gugl recenzije mogu povećati vašu stopu klikova (CTR)

Jedan od glavnih aspekata optimizacije za pretraživače jeste da natera ljude da kliknu na vaš sajt. A Gugl recenzije mogu pomoći s tim.

Generalni rejting proizvoda ili sajta je prikazan u rezultatima pretrage na Guglu. Tako da, ukoliko ljudi vide dobar rejting, radije će kliknuti na link i posetiti vaš sajt.

5. Povećavaju broj korisnika

S obzirom da se stopa klikova (CTR) povećava, tako raste i broj posetilaca na sajtu. Neki od tih novih posetilaca će sigurno postati vaši budući korisnici.

Ovo će kasnije povećati prodaju, i najverovatnije profit, što znači da će vaše celo poslovanje napredovati, samo po sebi.

Šta možemo uraditi kako bismo vam pomogli da dobijete više recenzija?

Sada kada znate kako Gugl recenzije mogu pozitivno doprineti vašem poslovanju, hajde da razgovaramo o tome šta mi možemo da uradimo da vam pomognemo da dobijete veći broj Gugl recenzija.

Zbog Gugl smernica, ne bi trebalo da očekujete da jednostavno napišemo recenzije sa pet zvezdica za vaš biznis.

Postoji mnogo drugih aktivnosti koje možemo iskoristiti u ovu svrhu. Neke od najbitnijih su:

  • Stupanje u kontakt s potrošačima kako bi se dobile preko potrebne povratne informacije
  • Uređivanje i slanje pratećih mejlova sa molbom da se napiše Gugl recencija i ostavi rejting
  • Ubacivanje linka za Gugl recenziju na sajt
  • Korišćenje alata za generisanje recenzija
  • Dodavanje iskacućeg prozora sa pozivom za akciju u vezi sa recenzijom
  • Postavljanje odgovora u recenzijama i komentarima

Kako biste saznali više o našim uslugama, ili postavili bilo koje drugo pitanje u vezi sa Gugl recenzijama, slobodno nas kontaktirajte.