SEO optimizacija sajta – Beograd

Beograd je glavni grad Srbije, a sa velikom sigurnošću možemo reći i glavni grad Balkana, kada se govori o poslovnim aktivnostima. Beograd je dom velikom broju, i domaćih i stranih, kompanija. U tako dinamičnom okruženju, za očekivati je da je konkurencija brutalna.

Kako biste bili ispred konkurencije, morate biti snalažljivi i dobro pripremljeni, sa čime vam SEO zapravo može pomoći. U ovom tekstu, razgovaraćemo o značaju koji SEO ima u Beogradu, a spomenućemo i neke od najvažnijih zadataka koje SEO kompanije u Beogradu obavljaju.

seo optimizacija sajta beograd

SEO u Beogradu – da li je zaista potreban ili ne?

Kratak odgovor na pitanje da li je SEO neophodan u Beogradu ili ne je apsolutno da. Iako grad nije toliko veliki kao neke druge evropske prestonice, Beograd je i dalje jedan od najbitnijih poslovnih centara na Balkanu.

Čak i pored poznatih političkih problema koji zahvataju ceo region, Beograd je uspeo da održi svoju poziciju na vrhu lanca ishrane, kada govorimo o privlačenju novih kompanija i biznisa.

Stoga, hajde da vidimo zašto bi svaka kompanija u Beogradu trebalo da koristi SEO, kako bismo dobili jasniju sliku o važnosti koji SEO ima u modernom poslovanju.

1. Marketing ne funkcioniše bez SEO procesa

Trenutno živimo u eri interneta, gde se skoro sve može obaviti preko interneta. Od običnog istraživanja i ćaskanja sa prijateljima, do sprovođenja poslovanja i prodavanja proizvoda i usluga onlajn.

Kako biste bili uspešni u tome, potrebno je da budete viđeni od strane vaše ciljne grupe, što je jedino moguće ako odradite dobar SEO. Bez toga, šanse da neko vidi vaš sajt su minimalne, i skoro nikakve, pogoto na velikim tržištima, kao što je Beograd.

2. SEO poboljšava kredibilitet vaše kompanije

Opšte mišljenje je da su kompanije kojima najviše verujemo uvek među prvima na listi pretrage. Iako to nije uvek slučaj, ta konstatacija je uglavnom tačna.

Zbog toga, ako uspete da se sletite na početnu stranicu, ljudi će reći „Hej, ova kompanija nudi dobre usluge, i nalazi se na vrhu pretrage, tako da mora da nije neka prevara“. Međutim, kako biste se našli u toj poziciji, pre svega morate da uradite optimiziaciju pretraživača. Bez toga, jednostavno je nemoguće biti viđen.

3. Donosi priliv novo saobraćaja na sajtu

Jedan od najčešćih efekata koji SEO donosi jeste veći intenzitet saobraćaja na vašem sajtu. To što imate više posetilaca znači da imate bolje šanse da osvojite ljude koji bi mogli da odluče da koriste vaše proizvode i usluge u budućnosti.

4. Svaka ozbiljna kompanija sprovodi SEO

U današnje vreme, skoro svi koji žele da vode ozbiljno poslovanje koriste SEO da unaprede svoje stanje u poslovnom svetu.

Zaostajanje za konkurencijuom nije način na koji želite da vodite posao. Stoga, ukoliko oni rade SEO, i vi ste prinuđeni da radite isto.

5. SEO je pristupačan svima

Jedan od razloga zbog kojih je SEO popularan jeste to da taj proces nije toliko skup, u poređenju sa drugim načinima reklamiranja.

Dobrostojeće kompanije koje imaju mnogo novca obično plate za reklame na Guglu i drugim pretraživačima, što im omogućuje da se njihovi sajtovi pojave na vrhu rezultata pretrage.

Međutim, te reklame imaju rok trajanja, tako da ne traju dugo, i kada isteknu, morate ponovo da platite za njih. S druge strane, efekti koje SEO ima traju mnogo duže, tako da ako tražite dugoročno rešenje za poboljšanje svoj poslovanja, onda je SEO pravi put.

6. Mobilni SEO je od ključnog značaja

Pametni telefoni dobijaju već duže vreme na popularnosti i zato neki predviđaju da će možda u potpunosti zameniti druge uređaje u neko skorije vreme.

Zbog toga, veliki procenat pretraga na svim pretraživačima upravo dolazi sa pametnih telefona. Međutim, oni ekran koji je relativno manji od onih na kompjuteru, tabletu i laptopu, što zapravo znači da možete videti manji broj rezultata pretrage na jednoj stranici.

Iz tog razloga, mobilni SEO je ključan, zato što, kada se dobro odradi, može vas smestiti na vrh pretrage, i stoga omogućiti da vaš sajt bude vidljiv na pametnim telefonima.

7. Povećava prihode

SEO direktno utiče da prihode, kao i na troškove. S obzirom da je jeftiniji od plaćenih reklama, može vam sačuvati malo novca, što znači da će vaši troškovi marketinga biti niži.

Sa druge strane, SEO povećava saobraćaj na sajtu, što znači da ćete imati više posetilaca, a neki od njih će sigurno biti konvertovani u kupce, tako da će vaša prodaja rasti. A sa prodajom će rasti i prihodi i profit.

8. SEO može uzdići nove kompanije

Optimizacija pretraživača je veoma korisna za novootvorene i male kompanije, zato što im daje municiju za borbu protiv velikih konkurenata.

Zbog činjenice da je SEO jefiniji od reklama, i relativno lakši, skoro svako može da koristi SEO, bez obzira na veličinu kompanije ili kapitala. Ovo čini SEO veoma bitnim za mala preduzeća i omogućuje im da pruže solidnu partiju protiv mnogo većih konkurenata.

Zadaci koje SEO kompanije u Beogradu obavljaju

Sada kada razumete zašto je SEO bitan, hajde da razgovaramo o osnovnim aktivnostima koje sve SEO kompanije u Beogradu obavljaju.

1. Planiranje poslovne strategije

Pre svega, kako biste obavljali SEO, potreban vam je plan. Ne možete jednostavno početi da radite i nadati se da će sve biti kako treba. Zbog toga SEO kompanije teže da naprave plan cele poslovne strategije, kako bi uspeli da razviju najbolju marketing strategiju, i obave dobar SEO.

2. Pretraga ključnih reči

Nakon što je plan spreman, SEO kompanije u Beogradu moraju da analiziraju ciljno tržište i pronađu najbitnije ključne reči koje će koristiti u sadržaju.

Osim običnih ključnih reči, postoje ključne reči koje su povezane sa geografskom lokacijom vaše kompanije, a koje se koriste kako biste pobedili konkurenciju koja posluje u vašoj neposrednoj blizini.

3. Optimizacija veb sadržaja

Osim korišćenja ključnih reči, SEO eksperti koriste različite načine o širenju svesti i pouzdanosti sadržaja. U ovu svrhu, moraju da koriste linkove i podatke od poverljivih sajtova, zato što će, na taj način, sadržaj biti prikazan na višoj poziciji u rezultatima pretrage.

4. Upravljanje internim, eksternim i povratnim linkovima

Što se tiče upravljanja linkovima, ključno je koristiti samo linkove iz pouzdanih izvora i dobre podatke, kao što su, na primer, naučni radovi ili tekstovi popularnih influensera.

Korišćenje internih linkova, odnosno linkova do drugih tekstova na vašem sajtu, je takođe dobra ideja, zato što vam može doneti više posetilaca svaki put kada kliknu na link.

5. Regularna kontrola i analitika

SEO je trajan proces koji mora biti praćen nakon što se sve aktivnosti odrade, zato što se mogu desiti greške u vidu bagova i neispravnih linkova.

Kada se to desi, morate što pre rešiti problem, kako ne biste došli u situaciju da pretraživači obeleže vaš sajt kao onaj sa sadržajem niskog kvaliteta, što zapravo znači da bi vaša pozicija na rang listi znatno opala.

Zaključak

Ukoliko ste zainteresovani da znate više o našim SEO uslugama u Beogradu, ili da nas angažujete za neke druge usluge, slobodno nas kontaktirajte.