google oglašavanje

reklamiranje na guglu

Reklamiranje na Google-u
Google Ads

  • Upravljanje Google AdWords-om
  • Integracija sa Google Merchant Center
  • Search & Display oglašavanje – Google Ads
  • Ponovno ciljanje na različitim kanalima
  • Optimizacija stope konverzije
  • Mesečno izveštavanje
  • Optimizacija za pretraživače
0
Godina iskustva
0
Uspešnih projekata

Ukoliko se već ne reklamirate putem Google-a, pravi je trenutak da počnete. Sa milionskom posetom na dnevnom nivou, Google je savršen za širenje vašeg biznisa.

Ukoliko potencijalni klijent poželi da pronađe neki proizvod ili uslugu, on će ga prvo potražiti na Google-u. Google poseduje niz alata i usluga koji uz rad profesionalnog tima, mogu da budu od velike koristi za marketing i samo poslovanje kompanije/ustanove/agencije.

Koristeći prave platforme, kao što je npr. Google AdWords, mi kreiramo kampanje koje vašu kompaniju ili poruku postavljaju pred prave ljude, na pravo mesto u pravo vreme.

Ukratko o Google Ads menadžmentu

AdWords menadžment je veoma koristan za upravljanje Google AdWords profilom, pomoću koga možete reklamirati svoje proizvode i usluge, pogotovo u veoma uskom vremenskom periodu.

To je sistem koji uključuje nekoliko ključnih aktivnosti, čiji je glavni cilj da omoguće da se vaš Google AdWords nalog uspešno napravi i održava, kao i da se kreira i primeni marketinška kampanja.

Kako Google Ads funkcioniše?

U principu, AdWords je sistem, preko koga ljudi i kompanije, koji žele da reklamiraju, moraju da plate za klikove i da ulože u razne tipove ključnih reči.

Ovo osigurava da su njihovi sajtovi prikazani među prvim rezultatima pretrage, na određeno vreme, što čini ovu opciju najboljom u kratkom roku.

Zašto koristiti Google Ads?

Hajde da pogledamo koji su to najvažniji faktori, koji čine AdWords korisnim u današnjem poslovnom okruženju.

  • Daje brže rezltate od SEO procesa – i dok je SEO bolji izbor za dugi rok, potrevno je mnogo vremena da se njegovi efekti pokažu, zbog čega je AdWords odličan, ako ste u žurbi.
  • Širi svest o vašem brendu – glavni razlog korišćenja AdWords-a je da se brzo poboljša vidljivost i omogući dostupnost vaših proizvoda i usluga većem broju ljudi.
  • Koristi prednosti Gmail-a – s obzirom da je AdWords Guglov proizvod, možete koristiti Gmail, da biste dobili veći broj potencijalnih korisnika.
  • Prati performanse sajta u realnom vremenu – sistem nudi detaljnu analitiku svih aktivnosti, što vam dopušta da pravite promene tamo gde je potrebno.
  • Omogućava vam da preteknete konkurenciju u kratkom roku – kako biste se brzo našli ispred konkurencije, AdWords je verovatno najbolji izbor, zato što će vas postaviti na sam vrh rezultata pretrage na određeno vreme.

Kako mi možemo pomoći?

Digital Media upravlja vašim Google AdWords nalogom na efikasan i efektivan način, obavljajući sledeće aktivnosti:

  • Sprovođenje pretrage ključnih reči
  • Organizacija ključnih reči
  • Planiranje troškova za ulaganje u reklame na Guglu
  • Kreiranje reklamnih tekstova i njihova optimizacija za efektivnu upotrebu
  • Praćenje aktivnosti i rezultata, kao i sprovođenje sveobuhvatne analize celog procesa

Ako ste zainteresovani za ono što nudimo, ali niste sigurni da li smo mi pravi izbor za vas, pogledajte naš portfolio, i kontaktirajte nas za sva pitanja koja imate.