fbpx

Google marketing

Reklamiranje na Google-u

Ukoliko se već ne reklamirate putem Google-a, pravi je trenutak da počnete. Sa milionskom posetom na dnevnom nivou, Google je savršen za širenje vašeg biznisa.

Ukoliko potencijalni klijent poželi da pronađe neki proizvod ili uslugu, on će ga prvo potražiti na Google-u. Google poseduje niz alata i usluga koji uz rad profesionalnog tima, mogu da budu od velike koristi za marketing i samo poslovanje kompanije/ustanove/agencije.

Koristeći prave platforme, kao što je npr. Google AdWords, mi kreiramo kampanje koje vašu kompaniju ili poruku postavljaju pred prave ljude, na pravo mesto u pravo vreme.

Našu usluge u sklopu Google marketinga:

  • Upravljanje Google AdWords-om
  • Integracija sa Google Merchant Center
  • Search & Display oglašavanje
  • Ponovno ciljanje na različitim kanalima
  • Optimizacija stope konverzije
  • Mesečno izveštavanje
  • Optimizacija za pretraživače

Šta je PPC oglašavanje?

PPC oglašavanje (pay per click) je u suštini upravo ono kako i zvuči: oglašivači pristaju da plate određenu sumu za svaki klik na njihovu reklamu na osnovu ponuda kreiranih za njihove odabrane pretrage ključnih reči. To je dinamičan sistem u kom se oglašivači međusobno nadmeću za premium poziciju u ovim plaćenim rezultatima. Zato su neophodne pažljivo osmišljene strategije u postavljanju tih tekstualnih reklama za vaše odabrane ključne reči ili fraze ključnih reči. Tu mi nastupamo.

S obzirom da PPC marketing može biti konkretno usmeren na specifičnu demografiju, geografske oblasti, tržišne segmente, poslovne uloge i interese, on nudi brže rezultate u odnosu na optimizaciju za pretraživače. Ali, kada se koristi u kombinaciji sa SEO, PPC marketing može biti moćan alat za generisanje potencialnih klijenata. Fokusirajući se na prave ključne reči, saobraćaj koji kreiraju i konverzije koje su rezultat toga, PPC može ponuditi ogroman ROI (zaradu na investirano) kada se efikasno izvršava.

PPC reklame se takođe mogu postaviti na društvenim mrežama, a obično su ove reklame vizuelno primamljivije nego standardne PPC tekstualne reklame. Plaćene reklame na društvenim mrežama su takođe savršen partner PPC reklamama koje se pokreću na pretraživačima i mogu se koristiti na komplementaran način kako bi se osigurala konzistentnost poruke vašeg brenda u čitavoj vašoj marketinškoj strategiji.

Velika internet marketinška strategija ima za cilj raznovrstan pristup PPC oglašavanju implemetacijom reklamnih kampanja na više kanala kako bi se osiguralo da vaše reklame dosegnu ciljanu publiku. Vešti stručnjaci za PPC u Digital Media rade sa našim klijentima kako bi osigurali da se oni efikasno pozicioniraju imajući u vidu budžet i rezultate.

Naše usluge PPC menadžmenta i marketinga uključuju:

  • Istraživanje ključnih reči
  • Planiranje kampanje
  • Kreiranje teksta reklama
  • Kreiranje landing page-a
  • Kreiranje prikaza reklame
  • Praćenje konverzije
  • PPC održavanje i optimizacija
  • Praćenje poziva
  • Konkurentno istraživanje
  • Ponovno ciljanje
  • Upravljanje lokalnim i nacionalnim kampanjama
  • Revizija PPC kampanje

Digital Media kreira uspešne kampanje za upravljanje plaćanjem po kliku i može vam pomoći da razvijete PPC kampanju koja pokreće saobraćaj, konverzije i prodaju. Sve PPC marketinške usluge počinjemo besplatnom revizijom vaših trenutnih kampanja. Ovaj sveobuhvatni pregled će pružiti sugestije za sva poboljšanja koja možemo napraviti, kako najbolje možemo upravljati onim što je već uspešno i reći nam gde dalje. Naše procene analiziraju sve kritične metrike vaših kampanja, uključujući ocene kvaliteta, stope klikova, utiske i svaki trošak.

Početak PPC-a

Da li ste tek počeli sa PPC? Sjajno! Kao jedna od najboljih agencija za PPC upravljanje, odmah vam možemo pomoći sa PPC kampanjom. Kao i bilo koji drugi oblik oglašavanja, PPC reklame nisu nešto što ćete želeti da kreirate bez istraživanja ciljnih demografskih podataka, pažljivog odabira ključnih reči, utvrđivanja budžeta ili testiranja koje će reklame proći kroz buku organskih i plaćenih rezultata pretrage. Digital Media može sve ovo uraditi za vas, gde god da želite da plasirate vaše reklame.

PPC pretraživači i društvene platforme

Google Adwords je najdominantniji igrač u svetu PPC oglašavanja kao najpopularniji pretraživač. Ako želite da vaše reklame dopru do vaših klijenata, to je mesto gde želite da budete. Kao Google partner, Digital Media je sertifikovana kao stručnjak za Adwords i može odmah pokrenuti upravljanje vašim PPC reklamama.

Bing Ads možda nemaju udeo na tržištu pretraživača kao Google, ali se ipak mogu efikasno koristiti da se dopre do prave publike.

Facebook je globalno dominantan kada su u pitanju društveni mediji sa više od milijardu aktivnih korisnika; on je takođe i glavni igrač kada su u pitanju platforme za oglašavanje. Za neke kompanije, Facebook je nauporediv partner u pronalaženju prave publike. On je ujedno i kapija za Instagram oglase.

LinkedIn oglasi nude pristup najvećoj profesionalnoj društvenoj mreži i kao i Facebook oglasi, omogućuju vam da dobijete granulaciju vaših oglasa ciljajući na industriju, kompaniju pa čak i radno mesto.

Izveštavanje i kontrolne table

Sa uslugama PPC upravljanja, neophodno je imati sveobuhvatnu mesečnu kontrolnu tablu koja prikazuje vaše rezultate. Kao Google partneri, možemo pružiti sveobuhvatne PPC analitičke alate koji mere sve od rangiranja ključnih reči do konverzija telefonskih poziva. Kao kompanija za PPC upravljanje, Digital Media vam može pomoći da sistematski pratite sve online aktivnosti i ključne metrike. Mi koristimo pouzdane i alate preporučene od strane IT industrije kako bismo vam dali tačnu sliku o performansama vašeg web sajta i vašim PPC marketinškim kampanjama.

PPC marketinške usluge koje daju rezultate

Mi merimo rezultate na isti način kao i vi: prodajom. Takođe merimo sve aktivnosti koje vode ka prodaji kako bismo poboljšali svaki deo procesa. Pratimo stope klikova, konverzije, telefonske pozive i sve ostale metrike koje su važne za PPC upravljanje. Zatim, prelazimo na potpuno novi nivo sa analitikom na nivou korisnika, praćenjem u realnom vremenu, toplotnim mapama, skrolujućim mapama, A/B testiranjem i drugim metrikama koje nam pomažu da donesemo bolje odluke sa sadržajem stranice, pozivima na akciju i konverzijama. 

Za sve informacije o cenama i drugim pitanjima slobodno nas kontaktirajte.