održavanje društvenih mreža

odrzavanje mreza

Da li redovno održavate stranice na društvenim mrežama?

Od trenutka kada su društvene meže osnovane, većina njih su bile sigurna kuća za veliki broj ljudi, gde su mogli da upoznaju nove ljude, iz svih delova sveta, da četuju, i dele slična interesovanja.

U današnje vreme, društvene mreže su mnogo više od toga. Zbog rastuće popularnosti marketinga na društvenim mrežama, one su evoluirale u najbitnije platforme za sprovođenje biznisa.

Ovih dana, možete videti da veliki broj kompanija reklamira svoje proizvode i usluge, i da pokušavaju da pridobiju što je veći broj klijenata sa društvenih mreža.

Ali, konkurencija je ogromna, zato što bukvalno i svi drugi rade to isto. Kako bismo vam pružili pomoć i doveli do vrha, nudimo vam različite tipove usluga, vezane za održavanje društvenih mreža.

Godina iskustva
0
Uspešnih projekata
0

Definicija održavanja društvenih mreža

Pre nego što započnemo priču o uslugama vezanim za održavanje društvenih mreža koje nudimo, hajde prvo da vidimo šta je održavanje društvenih mreža, i zašto je ono veoma bitno i za uspešne i za novo-osnovane kompanije.

Održavanje društvenih mreža je proces u kome se pravi, kontroliše i implementira marketing strategija na društvenim mrežama.

Ono je u potpunosti u korelaciji sa drugim bitnim faktorima vezanih za strategiju digitalnog marketinga, koja ima zadatak da širi svest o brendu i da privuče nove klijente, koji bi mogli da postanu potencijalni potrošači vaših proizvoda i usluga.

Zašto je održavanje društvenih mreža bitno?

Hajde sada da vidimo šta je značaj procesa upravljanja društvenim mrežama, pogotovo za digitalni marketing, i zašto svaka kompanija to radi.

  • Održavanje društvenih mreža vam dozvoljava da kreirate unificiran brend – ima sve više društvenih mreža, koje se s vremena na vreme pojavljuju, i na svakoj od njih, imate mogućnost da koristite razne načine za reklamiranje svojih proizvoda i usluga. Međutim, mora da postoji konzistentan deo promotivne poruke, koji se provlači, kako bi vaši proizvodi i usluge bili viđeni na svim društvenim mrežama.
  • Daje vam opciju da privučete nove korisnike – kreiranjem strategije na društvenim mrežama, koja ima neki nivo uspeha, vaša korisnička baza će sporo rasti, a pored nje i svest o vašem brendu.
  • Upravljanje društvenim mrežama je bitan deo SEO procesa – kao dva načina širenja svesti o brendu, SEO i održavanje društvenih mreža su povezani, s obzirom da oba procesa pokušavaju da postignu isti cilj: da poveća vašu vidljivost na internetu, kako biste privukli nove klijente i potencijalne korisnike, kao i kako bi se povećala prodaja.
  • Možete dobiti bitne statističke informacije o marketing kampanji na društvenim mrežama – sve društvene medije nude širok asortiman alata koji vam mogu pomoći da pratite bitne statističke podatke. Iz ovih podataka, veoma lako možete da saznate šta vaši klijenti vole, koji proizvodi i usluge koje nudite su najpopularijne, i stoga, možete da odlučite kako da dalje razvijate svoje poslovanje.

Šta mi nudimo?

U našem paketu usluge za održavanje društvenih mreža, nudimo održavanje dve najveće platforme: Fejsbuka i Instagrama. Pored toga, takođe nudimo da upravljamo vašim LinkedIn poslovnim profilom.

Upravljanje Fejsbukom

  • Postavljanje jasnih ciljeva za marketing strategiju na Fejsbuku, kao što su povećanje svesti o brendu, kontakata s publikom i povećanje prodaje
  • Pronalazak optimalne ciljne grupe
  • Visoko-intenzivne aktivnosti sa korisnicima
  • Upravljanje objavama na Fejsbuku
  • Kreiranje jasnog rasporeda za objavu sadržaja na Fejsbuku
  • Postavljanje i kontrola Fejsbuk reklama
  • Analiziranje metrike

Upravljanje Instagramom

  • Osposobljavanje poslovnog profila na Instagramu
  • Kreiranje promovisanih objava na Instagramu
  • Pronalaženje novih pratilaca
  • Širenje svesti o brendu
  • Interakcija sa pratiocima
  • Upravljnaje tagovima, kako bi se povećala vidljivost
  • Povezivanje Instagram stranice sa vašim sajtom i drugim društvenim platformama

Upravljanje LinkedIn-om

  • Ažuriranje vašeg poslovnog profila: odabir boljeg banera, slike, opisa, i ličnih poslovnih detalja, kao što je država u kojoj je firma registrovana, adresa, industrija, itd.
  • Kreiranje stranica za izlaganje
  • Pravljenje stranice za karijeru
  • Sakupljanje preporuka i poronalaženje konekcija
  • Praćenje aktivnosti vaših konkurenata

Sviđa vam se ovo što vidite? Ako ste zainteresovani da znate više o nama, pogledajte naš portfolio, i kontaktirajte nas, za dodatna pitanja.