Izrada logotipa i vizit karti

Digital Media vam u svom repertoaru usluga nudi i izradu logotipa i vizit karti, kako bi se vaša interakcija sa potencijalnim klijentima podigla na viši nivo.

Od nas možete očekivati profesionalan i visoko-kvalitetan rad, i maksimalnu angažovanost, kako bi u potpunosti zadovoljili vaše želje.

Zašto investirati u dizajn logotipa?

Treba vam kreiranje novog ili redizajn starog logotipa, ali niste sigurni da li bi trebalo da investirate u tako nešto? Hajde da vidimo koji bi to bili glavni razlozi zbog kojih bi svi trebalo da investiraju u izradu logotipa za firmu.

1. Dobar prvi utisak

Ukoliko ste novi u biznisu, ili jednostavno želite da privučete nove klijente, logotip vam može pomoći u tome.

Na koji tačno način?

Odgovor leži u lepo dizajniranom logotipu, koji će ostaviti dobar prvi utisak na svakoga ko baci pogled na njega. Logo je prva stvar koju ljudi vide na vašem sajtu, tako da je dobra ideja da imate interesantan logo koji će privući pažnju posetilaca.

2. Izgradnja poverenja

Započinjanje novog biznisa može biti izazovno. Ono što bi trebalo da zapamtite jeste da, pre nego što kupe vaš proizvod, potencijalni kupci uglavnom provere cene i specifikacije proizvoda na internetu.

A kao što smo ranije naveli, prva stvar koju će tamo videti je upravo vaš logo. Bilo da im se proizvod sviđa ili ne, ono što će upamtiti je upravo način na koji je vaš brend prikazan. Dobar logotip je jedan od načina da izgradite poverenje. Na taj način, gde god da se pojavi, potrošači će znati da vaša kompanija stoji iza proizvoda.

3. Nije sve u ideji

Kod kreiranja logotipa, nije sve u ideji. Svako može da ima nalet inspiracije i dobije neku interesantnu ideju. Poenta je tu ideju pretvoriti u stvarnost. Tokom toga, mora mnogo da se razmišlja o tome kako će potencijalni kupci da vide vaš logotip i da li će ga prihvatiti.

Ima mnogo brendova na svetu, i svaki od njih ima svoj logotip, tako da ukoliko želite da vas kupci zapamte, morate imati unikatan logo, koji je lako prepoznatljiv.

4. Razni formati

Ono što je dobro kada je u pitanju dizajn logoa jeste da ih uglavnom dobijate u više formata, kako biste mogli da ih iskoristite za različiti promotivni materijal, kao što su kalendari, hemijske olovke, vizit karte, rokovnici i slično.

Sve to možete iskoristiti za promociju brenda i eventualno pridobiti određeni broj novih korisnika vaših proizvoda i usluga.

5. Dužina trajanja

Profesionalni dizajneri kreiraju logotipe tek nakon što sprovedu detaljno istraživanje tržišta, kako bi napravili logo koji će trajati dugo vremena. Stoga, nećete morati da brinete o promeni logotipa nakon nekoliko godina, samo zato što više nije interesantan.

Promena je jedino potrebna kada hoćete da promenite fokus poslovanja ili kada želite da targetirate novu ciljnu grupu.

Zašto su vizit karte i dalje bitne?

Iako živimo u eri napredne tehnologija, mnogi ljudi i kompanije i dalje veoma rado koriste vizit karte, kao jedan od načina na koji se upoznaju sa klijentima i potencijalnim korisnicima svojih usluga.

Hajde da vidimo zašto je to tako i koji su glavni razlozi zbog kojih su vizit karte i dalje itekako popularne u poslovnom svetu.

1. Jednostavnost davanja kontakt informacija

Svaka vizit karta sadrži osnovne kontakt podatke osobe ili kompanije, kao što su, na primer, ime brenda i osobe, imejl adresa, kontakt telefon i faks.

Na taj način vrlo lako možete upoznati klijente, bez potrebe da trošite vreme na pojedinačne razgovore o svim ovim podacima, što povećava profesionalnost, zato što je vreme dragoceno u poslovanju.

2. Ostavljaju utisak

Kada nekome date vizit kartu, ostvaruje se personalni efekat, gde delite delić informacija o vama sa potpunim strancem.

Stoga, to je u principu način upoznavanja, koje, i pored toga što je formalno i poslovno, uspeva da ostavi lični utisak, što je jako bitno za sticanje novih klijenata i kupaca.

3. U nekim kulturama su veoma bitne

Vizit karte su veoma bitne za poslovnu kulturu u nekim zemljama. Na primer, u azijskim zemljama, kao što su Kina, Japan ili Južna Koreja, ukoliko vam neko ponudi vizit kartu, bilo bi nekulturno ako ne biste uzvratili istom merom.

4. Vizit karta je dobra marketing alatka

Pored kontakt informacija, vizit karte mogu da imaju i neke dodatne informacije o uslugama ili poslovnom procesu određene kompanije.

Zbog toga, dobar dizajn vizit karti na neki način promoviše proizvode i usluge koje jedna kompanija nudi u svom repertoaru.

5. Grade poverenje

Zbog ličnog efekta koji imaju na ljude, vizit karte su početno sredstvo kojim se gradi poverenje između kompanije i klijenata, a znamo da je poverenje jedan od osnovnih faktora koji utiču na kupce i privlače ih prema određenom brendu.

Ukoliko imate dodatnih pitanja u vezi dizajna logoa ili dizajna vizit karti budite slobodni da nas kontaktirate.

Pogledajte još: