Marketing sadržaja

U današnjem poslovnom modelu je ključno imati odličan sadržaj, pogotovo zato što je zbog interneta sve globalno, i ceo svet je jedno veliko tržište.

Stoga, kako biste bili u stanju da se izborite s konkurencijom, vaš sadržaj mora biti viđen na internetu, a najbolji način da se to uradi je upravo marketing sadržaja.

Šta je tačno marketing sadržaja

Marketing sadržaja je strateški pristup u procesu marketinga, koji ima za zadatak da napravi, distribuira interesantan, vredan-pažnje i sadržaj bogat detaljima, čiji je glavni cilj da privuče nove potencijalne korisnike, i da ih zadrži u dugom roku.

Stoga, bolje je imati bogat sadržaj, sa relevantnom statistikom i podacima, nego jednostavno pisati promotivne poruke o proizvodima i uslugama.

Prednosti marketing sadržaja

Sada kada znamo šta je marketing sadržaja, hajde da vidimo šta su njegove najveće prednosti:

  • Povećana svest o brendu – odličan sadržaj će poboljšati vidljivost brenda, s obzirom da će ga više ljudi čitati i prepoznati njegov kvalitet.
  • Rast reputacije – kako vreme prolazi, ako ponudite odličan sadržaj, više ljudi će ga videti, i kad tad, će početi da vas prepoznaju, što će uvećati vašu reputaciju i kredibilitet.
  • Veći broj lojalnih kupaca – dobar sadržaj privlači više ljudi, a neki od tih ljudi mogu postati lojalni kupci u budućnosti.
  • Rast saobraćaja na sajtu – SEO može da optimizira sadržaj za pretraživače, ali marketing sadržaja je tu da obezbedi da vaš sadržaj uopšte bude viđen. Ako je uspešan, broj poseta na vašem sajtu će rasti.
  • Dobijanje povratnih informacija iz komentara i podela na društvenim mrežama – promocija sadržaja na društvenim mrežama omogućuje vam da dobijete korisne informacije o tome da li se ljudima sviđaju vaši proizvodi i usluge, i analizom podataka, veoma lako možete pronaći probleme, i smisliti validno rešenje.

Naša usluga marketing sadržaja

Šta je to što Digital Media nudi, u smislu marketing sadržaja? Mi sprovodimo ovaj proces na najprofesionalniji mogući način, što uključuje aktivnosti, kao što su:

  • Postavljanje ciljeva za marketing strategiju
  • Fokusiranje na ciljnu grupu, i rešavanje njihovih problema
  • Kreiranje plana sadržaja, sa jasnim planom razvoja
  • Pisanje perfektno jasnog sadržaja
  • Praćenje rezultata i provera efektivnosti strategije marketinga sadržaja.

Da li vam se svidja to što vidite? Ili imate neka dodatna pitanja? U svakom slučaju, ne ustručavajte se da nas kontaktirate.