Upravljanje Reputacijom na Internetu

Kako biste se, u današnje vreme, našli ispred konkurencije, potrošači vas moraju prepoznati, a to je jedino moguće ako ste viđeni na internetu. Jedan od najboljih načina da privučete nove korisnike preko interneta, jeste da uvećate svoju reputaciju, i samim tim, naterate ljude da imaju poverenje u vas.

reputacija na internetu brend

Zbog toga, upravljanje reputacijom na internetu je jedna od najbitnijih aktivnosti koju svaki biznismen sprovodi.

Osnove upravljanja reputacijom na internetu

Upravljanje reputacijom na internetu je proces u kom se prate sve aktivnosti, kao što su pozitivni i negativni komentari o brendu na društvenim mrežama. Većinu vremena, ovo uključuje proveravanje šta vaši kupci govore na društvenim mrežama, o vašim proizvodima i uslugama, kao i u starijim medijima, kao što su novine.

Ovo može zvučati slično PR-u, zato što i PR i upravljanje reputacijom na internetu teže da ispune isti cilj, a to je da predstave brend što je bolje moguće. Razlika je u samom pristupu ispunjavanja ovog cilja.

PR teži da radi stvari proaktivno, uglavnom jačanjem brenda, dok upravljanje reputacijom na internetu ima reaktivniji pristup, s obzirom da pokušava da minimizira uticaj negatvnog sadržaja na brend.

Zašto je upravljanje reputacijom na internetu bitno

Koji je razlog za to da bi svaka kompanija trebalo da se bavi upravljanjem reputacijom na internetu? Hajde da vidimo koji su to najbitniji faktori:

  • Upravljanje reputacijom na internetu vam može pomoći da se izborite sa negativnim tačkama koje dolaze iz okruženja i konkurenata.
  • Ono obezbeđuje i održava lojalnost koju kupci imaju prema brendu.

Šta mi nudimo

Naša usluga upravljanja reputacijom na internetu podrazumeva različite aktivnosti, koje se sprovode, kako bi se pomoglo brendu da se izbori sa negativnim komentarima i negativnom medijskom slikom. Ovo uključuje:

  • Praćenje svih kanala na društvenim mrežama, kao i novina i drugih medija, kako bi se identifikovao sadržaj koji bi potencijalno mogao biti loš za brend.
  • Odgovaranje na negativne komentare, žalbe i sugestije.
  • Pokušavanje da se isprave greške nanete korisnicima, ukoliko one postoje.
  • Sprovođenje SEO aktivnosti, kako bi se minimizirao negativni sadržaj.
  • Korišćenje softvera, kao što je Google Alerts, za kreiranje automatizovanog procesa za upravljanje reputacijom na internetu.

Ukoliko ste zainteresovani za ono što nudimo, ali biste, pre svega, želeli da saznate više o nama, pogledajte naš portfolio i kontaktirajte nas ukoliko imate dodatnih pitanja.