U današnje vreme više nije dovoljno samo biti na dobroj lokaciji u gradu da biste bili popularni. Istraživanja pokazuju da će 4 od 5 ljudi pogledati šta Google recenzije kažu o vašem biznisu pre nego vas posete.
Isto istraživanje pokazuje da se ovo odnosi na sve vrste preduzeća. Ako imate odlične Google recenzije, bilo da ste očna ordinacija, restoran, auto škola ili kompanija koja prodaje građevinski materijal, u čak 80% slučajeva će ljudi upravo zbog toga odabrati vas, a ne konkurenciju.
Zašto je to tako?
Pre svega, iz dobrog, starog razloga, što ljudi posluju sa biznisima kojima veruju. Kako Google recenzije pišu stvarni ljudi, ne postoji reklama koja će uliti više poverenja od direktnog iskustva drugih. Zapravo, istraživanja pokazuju da velika većina ljudi veruje online preporukama jednako kao preporukama prijatelja! Da, dobro ste pročitali – i na vašu sreću, ovo je činjenica. U nastavku ćemo objasniti zašto.
Drugo, mnogo je lakše pregledati preporuke online putem mobilnog telefona, nego se odvesti na drugi kraj grada da bi ste se uverili u kvalitet usluge – koja ne mora biti dobra. Verovatno ste i sami nekad bacili novac na uslugu kojom niste bili zadovoljni.
Mnogi vlasnici biznisa ignorišu ovu činjenicu, ali to ide samo na njihovu štetu, što vrlo lako možete proveriti. Ako potražite najpopularnije biznise u bilo kojoj branši na Google pretraživaču, uverićete se da upravo oni imaju vrlo visoke ocene, kao i ogroman broj korisničkih utisaka.
Sada zamislite bilo koju osobu koja želi da obavi lekarski pregled. Kada pretraži lekarske ordinacije na Google-u, naravno da će odabrati ordinaciju sa najboljim recenzijama, jer niko ne želi da se kocka sa tako važnim stvarima. Ali isto je kada je u pitanju i bilo koja druga usluga. Svi cene svoj teško stečeni novac i ne žele da ga daju za usluge sa kojima su drugi ljudi imali loša iskustva.
Visokom ocenom do većeg profita
Međutim, niske ocene / recenzije nisu nužno loše, jer vam mogu pomoći da vidite gde grešite i kako da poboljšate svoje usluge. Važno je osigurati da takvih recenzija nema mnogo, kao i pronaći kompromis sa kupcem / klijentom koji nije zadovoljan uslugom. U tom slučaju, ovo mogu biti samo dodatne preporuke za vas, jer ćete klijentima dati do znanja da vam je stalo do njih.
Treće, sve veći broj ljudi često i ne poseti sajt pre nego kontaktira neki biznis. Google recenzije su često dovoljne za procenu vrednosti i kvaliteta vaše usluge, pod uslovom da su pozitivne i da ih je dovoljan broj.
Ako je vaš biznis naveden na Google pretraživaču (takozvana Google poslovna stranica, koja je besplatna, a za koju su vezane i recenzije), sa te stranice će se odvijati veliki procenat poziva. Na tom istom mestu korisnici mogu dobiti informacije o vašoj lokaciji, radnom vremenu i slično.
Evo samo nekoliko razloga da odmah razmotrite svoju Google strategiju:
- Izgradićete poverenje u svoj brend / kompaniju
- Olakšaćete ljudima da vas pronađu
- Imaćete više kupaca / klijenata
- Imaćete dobru reputaciju
- Imaćete bolji uvid u to kako možete poboljšati svoje usluge
- Sve više ljudi će vas kontaktirati direktno sa Google pretrage što skraćuje korisnički put
- Imaćete prednost u odnosu na konkurenciju
- Imaćete više zadovoljnih klijenata jer ljudi povezuju pozitivne recenzije sa višim nivoom usluge
- Dobićete recenzije koje možete iskoristiti u svojim marketing kampanjama
- Sjajne recenzije će vam doneti organski visoku poziciju na pretraživaču
Da podvučemo, ako želite da vaše poslovanje bude uspešno ovih dana, ove stvari su ključne. Najbolji deo je što će jednom kad postavite ove osnove, ovaj sistem raditi za vas 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, čak i bez dodatnog oglašavanja!
Drugim rečima, ako propuštate ovaj deo marketinške strategije, onda ne koristite jedan od najmoćnijih, besplatnih marketinških alata. Verovatno ne trebamo da naglašavamo da se ovakve stvari u velikoj meri odražavaju na profit vaše kompanije.
Da biste sebi olakšali ovaj posao, prepustite to nama. Naša velika mreža saradnika će u vrlo kratkom roku pozicionirati vaš biznis ispred konkurencije, na potpuno organski način.