10 razloga zašto bi TripAdvisor trebao biti vaša glavna marketinška strategija

U današnje vreme više nije dovoljno samo biti na dobroj lokaciji u gradu da biste bili popularni. Istraživanja pokazuju da će najmanje 4 od 5 ljudi pogledati šta TripAdvisor kaže o vašem biznisu pre nego vas poseti.

Šta je TripAdvisor i zašto mi je potreban?

TripAdvisor čine veb sajt i aplikacija za recenzije ugostiteljskih usluga širom sveta. Recenzije su bazirane na iskustvima stvarnih ljudi, zbog čega je ovo najpopularniji servis za turiste na svetu. Kad uzmete u obzir da čak 84% anketiranih ljudi kaže da veruje online recenzijama, shvatate koliki potencijal ima ovaj servis za vaše poslovanje.

Isto istraživanje pokazuje da se ovo odnosi na sve vrste ugostiteljskih objekata. Ako imate odlične recenzije, bilo da ste kafić, hotel, pekara, porodični biznis brze hrane ili lanac restorana, u čak 80% slučajeva ljudi će izabrati vas, a ne konkurenciju.

Prema najnovijim podacima, TripAdvisor ima preko 490 miliona aktivnih korisnika mesečno. Ako je vaš biznis na TripAdvisoru spisku, upravo sa ove stranice će se ostvariti veliki procenat kontakata za rezervacije. Na istom mestu korisnici mogu dobiti informacije o vašoj lokaciji, radnom vremenu, udaljenosti od njihove lokacije i slično.

Zašto je važno imati dobre recenzije na TripAdvisoru?

Pre svega, iz dobrog, starog razloga, što ljudi posluju sa biznisima kojima veruju. Kako TripAdvisor recenzije pišu stvarni ljudi, ne postoji reklama koja će uliti više poverenja od direktnog iskustva drugih. Zapravo, istraživanja pokazuju da velika većina ljudi veruje online preporukama jednako kao preporukama prijatelja! Da, dobro ste pročitali – i na vašu sreću, ovo je činjenica. U nastavku ćemo objasniti zašto.

Drugo, mnogo je lakše pregledati preporuke na Internetu putem mobilnog telefona, nego voziti se na drugi kraj grada da bi ste se uverili u kvalitet usluge – koja ne mora biti dobra. Verovatno ste i sami nekad bacili novac na uslugu kojom niste bili zadovoljni. Ovo je posebno važno turististima koji provode kratko vreme u vašem gradu. Posle svega, svi za sebe želimo samo najbolje za putovanja i odmore.

Mnogi ugostitelji ignorišu ovu činjenicu, ali to ide samo na njihovu štetu, što vrlo lako možete proveriti. Ako na TripAdvisoru potražite najpopularnije ugostitelje, uverićete se imaju vrlo visoke ocene, kao i ogroman broj utisaka korisnika.

Zamislite sada putovanje na odmor na Bali. Uzeli ste dve nedelje godišnjeg odmora i samo želite da uživate. Da biste izbegli sve moguće neprijatnosti, večerate na samo proverenim mestima koja su preporučili vaši prijatelji. Ali šta ako niko od vaših prijatelja nije bio na Baliju? Na pretraživaču ćete pretražiti restorane na Baliju. Da li treba da vam kažemo koja je prva stranica koju ćete dobiti na rezultatima pretrage? TripAdvisor, naravno.

Ista stvar se događa ljudima koji pretražuju ugostiteljske objekte u vašem gradu. Budući da je tako popularan, TripAdvisor će uvek biti prvi sajt u rezultatima pretrage, bilo da pretražujete Beograd ili neko malo selo u, naprimer, Ukrajini.

Evo 10 jakih razloga da odmah razmotrite svoju TripAdvisor strategiju: 

  1. Bićete vidljiviji većem broju ljudi
  2. Izgradićete poverenje u svoj brend / kompaniju
  3. Olakšaćete ljudima da vas pronađu
  4. Imaćete više kupaca / klijenata
  5. Imaćete dobru reputaciju
  6. Sve više ljudi će vas kontaktirati direktno sa Google pretrage što skraćuje korisnički put
  7. Imaćete prednost u odnosu na konkurenciju
  8. Imaćete više zadovoljnih klijenata jer ljudi povezuju pozitivne recenzije sa višim nivoom usluge
  9. Dobićete recenzije koje možete iskoristiti u svojim marketing kampanjama
  10. Sjajne recenzije će vam doneti organski visoku poziciju na pretraživaču

Da podvučemo, ako želite da vaše poslovanje bude uspešno ovih dana, ove stvari su ključne. Najbolje je to jednom kada postavite ove osnove, ovaj sistem raditi za vas 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, čak i bez dodatnog oglašavanja!

Drugim rečima, ako propuštate ovaj deo marketinške strategije, onda ne koristite jedan od najmoćnijih, besplatnih marketinških alata. Verovatno ne trebamo da naglašavamo da se ovakve stvari imaju veliki uticaj na profit vaše kompanije.

Da biste sebi olakšali ovaj posao, prepustite ga nama. Naša velika mreža saradnika će u vrlo kratkom roku pozicionirati vaš biznis ispred konkurencije, na potpuno organski način.