fbpx

Razumevanje SEO optimizacije i Gugla: zašto je najnoviji sadržaj bitan

Imate problema sa razumevanjem SEO optimizacije? Niste usamljeni. Od marketinške agencije iz Novog Sada, do početnika frilensera, svima je bitna ista stvar koja im obezbeđuje prisustvo na internetu – sadržaj.

To ne znači da je svaki sadržaj isti. Detaljan članak sa informacijama dobijenim istraživanjem biće vredniji od bombastičnih naslova „NEĆETE verovati šta se desilo“.

Ali čak i kod samo kvalitetnog sadržaja, ljudi imaju različita interesovanja koja se stalno menjaju. Gugl je majstor u praćenju ovakvih promena i zato rezultate pretrage različito indeksira. Zbog toga je bitno da, bez obzira o čemu pišete, to bude o svežoj, novoj temi.

Šta je SEO optimizacija i zašto je važna?

Šta ljudi kuckaju tokom pretrage na veb-pretraživaču? Najnovije priče, česta pitanja, omiljene marke… – kada veb stranice imaju nešto od ovih sadržaja češće će biti bolje pozicionirane u rezultatima pretrage i imaće više posećenosti.

Korišćenje popularnih termina na svom sajtu poznato je kao SEO optimizacija veb-sajta (Search Engine Optimization). Gugl je najveći veb pretraživač na svetu i dovoljno je pametan da zna da li takve termine koristite sistemski, ili nasumično, slučajno. Ako ih koristite na način koji odgovara Guglu, bolje ćete proći.

Međutim, iste ključne reči neće dati uvek dobar rezultat. Gugl ima preko 3,5 milijardi pretraga dnevno, što je više od 1,2 biliona godišnje, uz pomoć čega rangira potencijalne promene u interesovanjima korisnika.

To je ogromna količina pretraga, što ujedno znači da ima ogroman broj veb-sajtova koji žele da postignu isto što i vi. Zamislite da ste na aukciji – ne biste voleli da licitirate sa nekoliko milijardi ljudi, zar ne?

Svež sadržaj je ključ da ostanete na vrhu pretrage, kao i da napredujete još dalje. On vam takođe dopušta da istražujete nove ključne reči za pretragu, kako biste mogli da postigne još bolje rezultate za vašu veb stranicu.

Popularan sadržaj znači i više novih prilika za bolje rangiranje

Kako termin pretrage postaje sve poznatiji, tako je bitnije da se iskoristi. Što se više koristi takav termin, uz kvalitetan sadržaj na veb-stranici, zagarantovan je uspeh. Bez obzira radi li se o ogromnoj firmi ili preduzetniku početniku koji je tek počeo sa SEO optimizacijom, formula za uspeh je ista.

Ukoliko vam je potrebna pomoć našeg SEO tima, angažujte nas. Kontaktirajte nas ovde.