Kako do Većeg Broja Klijenata Preko Interneta

Pronalaženje prave ciljne grupe i privlačenje novih klijenata je veoma bitno za širenje poslovanja, pogotovo u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju.

Danas ćemo razgovarati o tome zašto je bitno konstantno raditi na poboljšanju marketing strategije, kako bi privukli nove klijente i koji su to najbolji načini za povećanje broja klijenata preko interneta.

Kako privući nove klijente preko interneta

U moru konstantnih promena u digitalnom okruženju koje zovemo internet, uvek postoji neki novi način da reklamirate vaš biznis i privučete nove klijente na vaš sajt.

Dok gušteri u oblasti onlajn marketinga koriste niz različitih marketing strategija jednu za drugom, veterani znaju da postoji samo nekoliko metoda koje donose prave rezultate.

Razlika između onih koje skaču sa jedne strategije na drugu i ovih koji razumeju kako marketing i privlačenje novih klijenata funkcioniše jeste da se principi i osnove prodaje realno ne menjaju u velikom obimu.

Bilo da govorimo o onlajn ili oflajn medijima, ove takozvane marketing istine, uglavnom uvek ostaju iste.

Na primer, jedan od godinama isprobavanih i tačnih principa poslovanja jeste da je kupac, odnosno korisnik koji dobije nešto besplatno uvek spreman da kupi nešto od vas, za razliku od onog ko nije dobio ništa.

Ovo se u praksi zove princip reciprociteta. Nakon što nešto dobiju od vas pro bono, potrošači se osećaju obaveznim da kupe nešto od vas nakon toga.

U poslovanju možemo često videti ovakvu situaciju. Šta mislite, zašto bi inače supermarketi davali besplatnu degustaciju hrane i pića?

Da li mislite da to rade iz neke altruističke želje da udovolje mušterijama? Naravno da ne. To rade da bi provukli određeni proizvod, zato što znaju da ukoliko ga isprobate besplatno i dopadne vam se, radije ćete ga kupiti nego da to nije slučaj.

Principi kao ovaj su ključni za marketing i prodaju, zato što omogućuju kompanija da privuku nove korisnike i klijente.

Postoji mnogo načina da se taj cilj ispuni, kao što je SEO, bloging, marketing na društvenim mrežama, kao i video marketing.

Međutim, istina je da postoje neki veoma jasni kanali putem kojih možete privući nove klijente, a da se pritom pridržavate osnovnih marketing principa.

U današnje vreme, zbog pristupa internetu, targetiranje kupaca je lakše nego ikada pre, s tim da se konstantno razvija i postaje kompleksnije.

S obzirom da ima puno načina da se privuku klijenti, navešćemo pet najbitnijih, koji skoro uvek donose željene rezultate.

1. Pisanje blogova

Ukoliko ste bar malo ozbiljni u vezi privlačenja novih klijenata na vaš sajt, definitivno morate započeti blog. Pisanje blogova je jedan od primarnih pokretača saobraćaja na internetu.

Kako biste razvili svoj biznis i blog, potrebno je da napravite dobru strategiju i plan o tome kakve teme biste pisali i kako bi organizovali i podelili te teme na neke bitne celine.

Pored, toga, sadržaj koji izbacujete mora da bude kvalitetan i interesantan u isto vreme, sa dovoljno podataka koji dolaze od relevantnih izvora.

Na taj način, možete zainteresovati posetioce vašeg sajta ili bloga, i ukoliko im se sadžaj svidi, imate šansu da ih pretvorite u potencijalne klijente.

2. Marketiranje sadržaja

Naravno, da bi ljudi uopšte mogli da vide vaš sadržaj, potrebno je da obavite dobro marketiranje sadržaja i da odradite dobru optimizaciju sajta, kako bi bio vidljiv u internet pretraživačima.

Ukoliko ne promovišete svoj sadržaj, onda praktično odbacujete besplatne posetioce za vaš sajt. Da biste privukli posetioce i konvertovali ih u potencijalne kupce, morate da iskoristite jedan od najbitnijih principa koji stoje iza organskog rangiranja u pretragama, što je naravno marketiranje sadržaja.

Marketing sadržaja je isproban i tačan princip uspeha na internetu, koji postoji već decenijama. Razlog zbog čega je u skorije vreme postao popularan je zato što je jedan od osnovnih pokretača uspešnog SEO procesa.

Zašto? Odličan sadržaj često dolazi u dodir sa onima koji ga koriste. Oni ga nadalje dele sa svojim poznanicima, i tako se efekat širi geometrijskom progresijom poput virusa.

Ovo je jedan od najboljih načina stvaranje popularnog biznisa i samostalni razvoj bloga u kratkom vremenskom periodu.

3. Besplatne/Specijalne ponude

Mnogi marketing eksperti koriste besplatne ponude u svrhu primarnog pokretača procesa akvizicije novih klijenata.

Besplatne ponude stvaraju takvo okruženje za stvaranje prodajnog levka i pomažu da se započne lanac vrednosnih skokova i naknadne prodaje proizvoda sa višom vrednošću tako što se korisnici malo po malo penju uz lestvicu usluga i proizvoda koje vaša kompanija nudi.

Međutim, kreiranje besplatne ponude nije uvek tako jednostavno kao što se može činiti. Većina ljudi ne razmišlja o tome na dobar način, što rezultira time da im se aktivnosti koje koriste obiju o glavu.

Zbog toga je potrebno analizirati sve neophodne podatke i kreirati validnu strategiju za kreiranje specijalnih ponuda.

4. Marketing na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama je jedan od glavnih načina koji vam mogu pomoći da stvorite svest o brendu i da uspostavite kontakt sa potencijalnim klijentima.

U prilog tome govore i podaci koji nam pokazuju da veoma veliki broj ljudi u čitavom svetu koristi društvene mreže.

Zbog toga mnoge uspešne kompanije, kao i one firme koje su u fazi početnog razvoja, teže da se oglašavaju na društvenim mrežama, a pogotovo na Fejsbuku i Instagramu.

Na taj način, mogu doći do velikog broja potencijalnih korisnika, što pozitivno utiče, pre svega na njihov ROI, odnosno na povrat na investicije.

Međutim, ostvarivanje konkurentske pozicije na društvenim mrežama nije lak poduhvat, tako da morate biti inovativni i istrajni u tome, zato što je nemoguće ostvariti uspeh preko noći.

5. Video marketing

Još jedan vrlo moćan način kojim možete privući nove klijente jeste korišćenjem video marketinga. Napravite serije onlajn video tutorijala koji su povezani za vašim poslovanjem.

U tu svrhu, možete iskoristiti platforme kao što su YouTube ili Vimeo, i napraviti korisne video zapise, koji bi vas postavili kao autoritet u svojoj oblasti.

Za ovo je naravno potrebno vremena i truda. Potrebno je konstantno kreiranje obrazovnih video materijala, i broj vaših pregleda će rasti.

Takođe, ako kombinujete blog i video marketing, možete linkovati video zapise u svojim tekstovima, kao i da linkove do tekstova povezanih sa temom videa stavite u opis.

Stoga, možemo reći da je organizacija ovde ključna. Ukoliko lepo organizujete svoje aktivnosti, i planski snimate i objavljate video materijale i tekstove, možete veoma lako da dodjete do novih klijenata.

Zaključak

Sada znate pet najboljih načina koji vam mogu pomoći da dođete do novih klijenata na internetu. Tako da nemate šta da čekate, već se bacite na posao, i razvijajte svoje poslovanje!

Ukoliko vam je potrebna pomoć oko marketinga ili SEO optimizacije – slobodno nas kontaktirajte OVDE.